کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746697493 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317532 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دستاوردهای Japan Display، انقلاب تازه‌ای را به راه می‌اندازد

Japan Display یکی از بزرگترین تولید کنندگان قطعات سخت افزاری کمپانی اپل، به تازگی جزییات جدیدی از دومین نسل از پنل های LCD خود با نام Pixel Eyes منتشر کرده است. همراهی این نسل از صفحات نمایش با چند ویژگی و قابلیت عالی می تواند به خوبی نشان دهد که این بخش مهم از دستگاه های هوشمند به کدام سمت و سو در حال حرکت است. در ادامه با جزییات جدیدی از ویژگی های موجود در فناوری Pixel Eyes همراه خواهید بود.

به گزارش سافت گذر به نقل ازشهر سخت افزار؛ با استفاده از ساختار جدیدی از سنسورهای لمسی و همچنین استفاده از مواد جدید، Japan Display اکنون موفق شده است پهنای حاشیه موجود در اطراف صفحات نمایش را از 0.8 میلی متر به 0.5 میلی متر کاهش دهد. نسل جدید از صفحات هوشمند همچنین از قلم های هوشمند باریک تری نیز پشتیبانی می کنند و هم اکنون تولید کنندگان قلم های استایلوس می توانند نوک این محصولات را تا یک میلی متر باریک کنند. به این ترتیب با استفاده از این صفحات نمایش و این قلم ها، دقت در هنگام طراحی و نوشتن متن ها بسیار بهتر خواهد شد.

اما شاید مهمترین ویژگی موجود در این نسل از پنل های نمایش، پشتیبانی آنها از لمس های صورت گرفته توسط انگشت یا اجسام مرطوب و خیس است. در حال حاضر بسیاری از صفحات نمایش موجود در بازار قادر نیستند در هنگام خیس بودن سطح نمایشگر و یا دست کاربران به خوبی دستورات را دریافت نمایند. به عنوان مثال به دلیل خاصیت خازنی قطرات آب، دستگاه های آیفون و آی پد و حتی اپل واچ به خوبی به دستورات دریافت شده توسط انگشتان مرطوب پاسخ نمی دهند. به همین دلیل اگر اپل قصد دارد نسل جدید از محصولات خود را با عنوان ضد آب راهی بازار کند مجبور است به نوعی این مشکل را برطرف کند. بسیاری از شایعات نشان می دهند گوشی آیفون 7 قرار است به عنوان یک محصول ضد آب به بازار عرضه شود.

چندی پیش خبرهایی منتشر شد که نشان می داد اپل قصد دارد نسل جدید از فناوری Pixel Eyes کمپانی Japan Display را در گوشی آیفون 7 به کار بگیرد. با توجه به اطلاعات منتشر شده از این محصول و همچنین ویژگی هایی که در بالا در مورد آنها صحبت کردیم به نظر می رسد شایعات منتشر شده در این باره چندان هم بی اساس نباشد. با این وجود اگر حتی شاهد حضور این فناوری در گوشی آیفون 7 نباشیم باز هم دستاوردهای شرکت Japan Display در مورد صفحات نمایش بسیار جالب و ارزشمند به نظر می رسد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 30481 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: شهرسخت افزار تاریخ خبر: 1394/11/26 تعداد مشاهده: 1879
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر